Translate in:

dinsdag 15 januari 2013

Het is winter en .. er wordt een swap georganiseerd!

Goedendag,
Het is nu echt winter in Nederland. Volgens mij ligt er overal sneeuw!
Veel mensen zijn lekker aan het haken en breien.
Ik ook!
Nu lijkt het mij leuk om een swap te organiseren met mensen die mijn blog volgen, klant zijn en wie hier verder nog gezellig komt kijken. ;)

Een swap (voor degenen die het niet kennen) is dat je iets maakt voor iemand anders; soms met een bepaald thema. Daarbij wordt soms nog iets leuks toegevoegd, zoals een kaart, een paar materialen o.i.d.
Dit hoef natuurlijk niet!! Het gaat om het gemaakte. :D
Je krijgt een tijd om je op te geven en daarna krijgen mensen tijd om iets maken.
Het volgende lijkt mij leuk om te doen.

Een 'voorjaars'swap!

Wat ga je maken?
Je haakt iets wat te maken heeft met het voorjaar. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan een leuke voorjaarsslinger, een knuffel (jonge dieren), bloemen, sleutelhanger, onderzetter(s) enzovoorts...
Het is het handigste als het door de brievenbus kan, anders kan het zo prijzig worden. Dit is natuurlijk aan jezelf.

Gebruikte techniek: haken

Aanmelden voor 31 januari 2013 via swap.stitchee (at) gmail.com
Vermeldt in deze mail: je naam + adres en waar je van houdt (bijv. welke kleur, type)
Jullie krijgen dan uiterlijk zaterdag 2 februari een naam en adres door van degene voor wie je iets gaat haken.

Wanneer wordt het verstuurd?
Persoonlijk hou ik niet zo erg van het verzenden op één datum.
Daarom het volgende. Graag versturen in week 11 (11 mrt t/m 17 mrt).
Op die manier heeft iedereen zijn/haar 'voorjaarscadeautje' voordat de lente begint! :D

Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ikzelf.
'k Ben benieuwd hoeveel respons er zal komen zo'n eerste keer.

Tot horens.

Liefs,
Erika






1 opmerking:

  1. Ik was even op je blog aan het kijken en ik zag dat je een swap doet,maar ik heb geen haakpatroontjes van dieren want dan zou ik wel willen meedoen.Dank U mijn blog is http://zenuwpeesblogspot.com ik woon in Belgie Groetjes Marie-Claire.

    BeantwoordenVerwijderen